• CZECH
    • ENGLISH
    • GERMAN
    • POLISH

Otázky a odpovědi

Chci být Zombík/ice a strašit lidi, kde se mám upsat?

Vynikající! Vítej mezi námi! Napiš na brigady@eventmedia.cz jaký typ zombíka/ice jsi a my ti pošleme bližší informace.

Mohu stornovat startovné?

Startovné nelze vrátit. Můžeme Vám ho převést na jinou osobu:

1. Převod na jinou osobu on-line do data konce online registrací (viz propozice závodu):

Náhradník/ce se musí v prvé řadě zaregistrovat do systému www.eventreg.cz. Po dokončení registrace náhradníka/ce prosím zašlete

a) emailové adresy vaše a náhradníka/ce užité při registraci

NEBO

b) EventReg ID vaše a náhradníka/ce - 5 čísel u vašeho jména na profilu EventReg.  

na email dotazy@eventmedia.cz . O zbytek se postaráme.

2. Postup při změně registrace na místě: 

Je potřeba vyzvednout si na místě původní registraci s číslem (buď vy osobně nebo poskytnout plnou moc nebo váš EventReg ID). Náhradník si pak musí vyplnit přihlášku. S přihláškou a původním startovním číslem dojde k pultu/stánku "nové registrace". Zde uhradí 50Kč, poplatek za převod na místě. Toto vše je potřeba zajistit s dostatečným časovým předstihem před startem v čase registrací na daný závod (viz propozice závodu).

Kolik je cena startovného?

Cenu startovného naleznete vždy v propozicích závodu. Menu-Závod-Propozice –Přihlášky. Zde naleznete vše okolo startovného. 

Co si mám přinést s sebou na registraci?

    • Na registraci si s sebou vezměte Váš osobní doklad (občanský průkaz, řidičský průkaz, apod) NEBO EventReg ID (5 čísel u vašeho jména na profilu EventReg) a samozřejmě dobrou náladu.
    • Pokud vyzvedáváte balíček dětem, připravte si prosím jejich kartičku zdravotní pojištovny, pas, atd. NEBO jejich EventReg ID (5 čísel u jména na profilu EventReg). Vždy je potřeba odat souhlas zákonného zástupce
    • Pokud vyzvedáváte balíček někomu jinému, je třeba doložit plnou moc vás k tomu zmocňující nebo jejich EventReg ID (5 čísel u jména na profilu EventReg).

Mám uhrazenou registraci dítěte, jak ji vyzvednu?

Pokud jste uhradili v řádném termínu registraci pro dítě (má vytvořený profil, registraci a přijatou platbu), pak k vyzvednutí budete potřebovat 2 věci: 

  1. doklad totožnosti dítěte - může to být kartička pojištěnce, pas, OP, školní kartička apod.NEBO jejich EventReg ID (5 čísel u jména na profilu EventReg)
  2. Souhlas zákonného zástupce - dodat vyplněné v tištěné podobě a podepsané, ke stažení ZDE

Chci vyzvednout startovní balíček kamarádovi, co udělat?

Pokud vyzvedáváte balíček někomu jinému, je třeba doložit plnou moc k tomu vás zmocňující v tištěné podobě (musí být originální, nemusí být úředně ověřená, vzor ke stažení zde) NEBO znát jejich EventReg ID (5 čísel u jména na profilu Eventreg.cz)

Když jsem nezaplatil, přihláška zmizela, musím se přihlašovat znovu?

POKUD NENÍ ZÁVOD VYPRODÁN, pak zkontrolujte si nejdříve, zda skutečně jste registrovaní (www.eventreg.cz - přihlásit se - moje registrace). Pokud jste a stíháte uhradit viz datum konce online registrace, pak můžete provést platbu na vám zaslané platební údaje. Pokud je již po datu konce online registrace, tak prosím platbu neposílejte

Nejsem ve startovní listině?

Mohlo se stát:

1) Registrovali jste se, ale neuhradili jste startovné do 10 dnů, proto se registrace deaktivovala. Stačí však ve stanoveném termínu před akcí uhradit startovné a registrace se aktivuje.

2) Poslali jste platbu, ale ta se z nepřiřadila k registraci.

 2a) Pokud je alespoň 4 dny před akcí, napište na dotazy@eventmedia.cz žádost o prověření vaší registrace        (včetně potvrzení o zaplacení od vaší banky)

2b) Pokud je 3 dny před akcí, tak prosím doražte na závody s potvrzením o zaplacení od vaší banky a s vyplněnou přihláškou přistupte ke stolku "VIP a nové registrace". 

3) Vytvořili jste si profil v registračním systému, ale nevytvořili jste registraci k závodu. Jednoduše to zjistíte po přihlášení do systému www.eventreg.cz a v levé nabídce najdete "moje registrace".

Systém mě zařadil do špatné věkové kategorie/nenabízí mi závod, co dělat?

Systém nabízí závody a kategorie dle vložených hodnot při vytváření profilu. Zejména pak podle roku narození (nikoliv věku) a pohlaví. Jednotlivé závody, kategorie a jejich omezení naleznete v pravidlech závodu.

Pokud vám tedy systém nenabízí závod/kategorii, zkontrolujte si osobní údaje na www.eventreg.cz ve svém profilu v levé nabídce dole "osobní údaje" (pohlaví si můžete změnit sami, o zněnu datumu narození požádejte na dotazy@eventmedia.cz)

Pokud i po kontrole systém nenabící závod/kategorii, napište na dotazy@eventmedia.cz 

Chci být brigádníkem / dobrovolníkem, jak na to?

Dobrovolníci a brigádníci jsou nedílnou a důležitou součástí každé naší akce. Chceš-li se stát jedním z nás, napiš na brigady@eventmedia.cz

Jak uplatnit slevový kód?

Dárkové poukazy, vouchery a slevové kód obsahují unikátní kód, který se vpisuje při registraci na www.eventreg.cz v kroku rekapitulace. Po napsání kódu do políčka „kód“ stiskněte „aplikovat slevový kód/voucher“ a cena se vám automaticky přepočítá.
(Pozn. Při přepisu se nenechte zmást podobností některých písmen a číslic, např. 0 nula a O velké ó)

Jak si mohu objednat tričko?

  • Při registraci na daný závod vám systém nabídne možnosti dostupné pro daný závod. 
  • Pokud jste při registraci nezadali tričko a chtěli byste si je doobjednat a není po datumu konce objednávek (viz propozice daného závodu), pak napište na dotazy@eventmedia.cz žádost o dokoupení trička.
Generální partner
Hlavní partner
Partneři